In de coronacrisis is het niet altijd mogelijk om een afspraak te maken met je zorgverlener. Steeds meer zorgaanbieders bieden daarom alternatieve contactmogelijkheden aan. In diverse blogs besteden we aandacht aan digitale mogelijkheden die je zelfstandig kunt gebruiken. Zodat je toch je zorg kunt ontvangen. Te beginnen met de digitale zorgdiensten die CZ biedt aan haar verzekerden.
App de verpleegkundige voor advies
Heb je een vraag of je gezondheid? Of twijfel je of je naar de dokter moet? Via de chat krijg je direct advies van een verpleegkundige.
Mail een medisch specialist
Heb je twijfels of ben je onzeker over je diagnose of behandeling? Maar kun je even niet terecht in het ziekenhuis? Je kunt je vragen vertrouwelijk bespreken met een onafhankelijk medisch specialist.
Check je huid met SkinVision
Heb je een verdachte plek op je huid? Met de SkinVision app weet je binnen 30 seconden of een plekje echt verdacht is of niet.
Volg een online GGZ behandeling
Heb je een verwijzing van je (huis)arts voor psychologische hulp? En kun je niet naar buiten of moet je te lang wachten voor je hulp kunt krijgen? Volg dan een online behandeling.
Meer informatie over de GGZ behandeling
Meer informatie over de digitale zorgdiensten van CZ
Patiëntenfederatie Nederland – eigenaar van DigitaleZorgGids.nl – kan niet garanderen dat bovenstaande producten veilig omgaan met jouw gegevens. Wij adviseren je de privacyverklaring en voorwaarden van de app goed te lezen voordat je de app installeert op je telefoon.
Lees ook: 3 betrouwbare apps die checken of jij coronaklachten hebt