Uw digitale aanbod invullen op ZorgkaartNederland

Biedt uw organisatie digitale diensten (ofwel: eHealth) aan? Zoals bijvoorbeeld een patiëntportaal, videoconsult of online afspraak maken? Dan kunt u deze opgeven op ZorgkaartNederland

Waarom zou ik dat doen?

Het invullen van uw digitale diensten op ZorgkaartNederland heeft de volgende voordelen:

- U maakt de buitenwereld duidelijk welke digitale diensten u binnen uw organisatie inzet.
- U bent beter vindbaar in Google.
- U bent nog zichtbaarder omdat uw diensten dan ook op DigitaleZorgGids.nl te zien zijn.
- U informeert uw patiënten. En steeds meer patiënten vinden digitale diensten belangrijk.
- U helpt mee om het digitale zorgaanbod in Nederland inzichtelijk te maken.

Hoe werkt het?

Zo vult u uw digitale diensten in:

1- Log in in uw beheeromgeving (heeft u geen beheeromgeving? Vraag dan een gratis instappakket aan)
2- Selecteer uw locatie
3- Als u iets naar beneden scrollt ziet u 7 tabbladen die beginnen met het tabblad "Dashboard". Het derde tabblad is "Faciliteiten". Klik daarop.
4- Selecteer de digitale diensten die u aanbiedt.
5- Klik als u klaar bent op "Opslaan".

 

Uw digitale diensten kunt u invullen via het tabblad "Faciliteiten"

 

Gebruikt u digitale diensten of producten die niet in de keuzelijsten staan? Mail dan met redactie@digitalezorggids.nl

Na het invullen van uw digitale diensten is uw organisatie zichtbaar op DigitaleZorgGids. 

Heeft u geen ZorgkaartNederland pakket?

Vraag dan via de volgende link een gratis instappakket aan: https://www.zorgkaartnederland.nl/beheer/registreren