Uw digitale aanbod invullen op ZorgkaartNederland

Biedt je organisatie digitale diensten (ofwel: eHealth) aan? Zoals bijvoorbeeld een patiëntportaal, videoconsult of online afspraak maken? Dan kun je deze opgeven op ZorgkaartNederland

Waarom zou ik dat doen?

Het invullen van de digitale diensten op ZorgkaartNederland heeft de volgende voordelen:

- Je maakt de buitenwereld duidelijk welke digitale diensten je binnen uw organisatie inzet.
- Je bent beter vindbaar in Google.
- Je bent nog zichtbaarder omdat je diensten dan ook op DigitaleZorgGids.nl te zien zijn.
- Je informeert je  patiënten. En steeds meer patiënten vinden digitale diensten belangrijk.
- Je helpt mee om het digitale zorgaanbod in Nederland inzichtelijk te maken.

Hoe werkt het?

Zo vul je jouw digitale diensten in:

1- Log in in jouw beheeromgeving (heb je geen beheeromgeving? Vraag dan een gratis instappakket aan)
2- Selecteer jouw locatie
3- Als je iets naar beneden scrollt zie je 7 tabbladen die beginnen met het tabblad "Dashboard". Het derde tabblad is "Faciliteiten". Klik daarop.
4- Selecteer de digitale diensten die je aanbiedt.
5- Klik als je klaar bent op "Opslaan".

 

Uw digitale diensten kunt u invullen via het tabblad "Faciliteiten"

 

Gebruik je digitale diensten of producten die niet in de keuzelijsten staan? Mail dan met redactie@digitalezorggids.nl

Na het invullen van je digitale diensten is je organisatie zichtbaar op DigitaleZorgGids. 

Heb je geen ZorgkaartNederland pakket?

Vraag dan via de volgende link een gratis instappakket aan: https://www.zorgkaartnederland.nl/beheer/registreren